Nieuwe documenten dorpsrestaurant

19/07/2018

De nieuwe documenten van het dorpsrestaurant staan op onze website.

Deze kan je terugvinden onder DOCUMENTEN EN NUTTIGE LINKS --> PUBLICATIES

 

 

Nieuwe wet vanaf 25 mei 2018 : General Data Protection Regulation (GDPR)

24/05/2018

Nieuwe wet vanaf 25 mei 2018 : General Data Protection Regulation (GDPR)

GDPR is een nieuwe Europese regelgeving inzake privacy en veiligheid van persoonlijke data. De wet treedt in werking op 25 mei 2018. Wie graag wat meer informatie wil over deze regelgeving, kan terecht op de volgende website: https://gdpr-eu.be/wat-is-gdpr/.

Via dit bericht wenst Vzw wzc Maria’s Rustoord haar bewoners en hun familie te informeren dat Vzw wzc Maria’s Rustoord alles in het werk heeft gesteld om de nodige zaken hiervoor in orde te brengen. Zo willen we ernaar streven om op een nog veiligere en respectvollere manier om te gaan met de persoonlijke gegevens van onze bewoners en hun familie. Om duidelijk te maken op welke manier we dit wensen te doen, zal er een privacyverklaring voor bewoners opgesteld worden. U zal hierover in de nabije toekomst verder geïnformeerd worden.

Hebt u nog vragen of wenst u meer informatie?

Dan kunt u steeds contact opnemen met de Data Protection Officer (DPO), An-Sofie Knockaert via dpo@de-hoeksteen.be of 0492/27 23 25.

GEZOCHT: All-round ICT-medewerker

02/05/2018

 

De Hoeksteen fungeert als “shared service center” voor 5 woon- en zorgcentra en 1 dienstencheque-onderneming: vzw Cassiers (Houthulst), vzw De Groene Verte (Merkem), vzw Blijvelde en vzw Godtsvelde (Kortemark), vzw Maria’s Rustoord (Dadizele) en vzw Mater Amabilis (Wervik).

Deze structurele samenwerking omvat verschillende domeinen: boekhouding, aankoopbeleid, ICT, VTO-beleid, sociale dienst,…

...

Als all-round ICT’er maak je deel uit van de cel ICT en rapporteer je periodiek aan de coördinator van deze cel. Je behoudt steeds het overzicht op de totaliteit van het ICT-gebeuren in de voorzieningen, neemt de leiding om de ICT-taken op een efficiënte manier af te werken.

Takenpakket
Operationeel netwerkbeheer in de 5 voorzieningen in overleg met de externe ICT-partner
Beheer van de softwaretoepassingen (installatie, updates)
Accurate opvolging van de dagdagelijkse ICT-opdrachten
Verdeling van de taken binnen de cel ICT en aansturing van de PC-technicus
Installeren van nieuwe apparatuur (PC, laptop, printer,…) en onderhoud/herstel van de bestaande apparatuur
Adviseren en ondersteunen van medewerkers over hardware- en softwaretoepassingen
Opvolging en advies m.b.t. aankopen, actuele ICT-topics en lopende projecten
Overzicht van de volledige ICT-infrastructuur verzamelen, registeren en beheren

Wat wordt er van jou verwacht?

je hebt een hands-on mentaliteit en werkt zelfstandig
je neemt initiatief en werkt proactief
je beschikt over een grondige kennis van de Office-toepassingen en netwerkbeheer
je bent in staat een efficiënte taakverdeling op te stellen

Wat bieden wij jou aan?

Jobtime: te bespreken
Vergoeding volgens de geldende barema's
Hospitalisatieverzekering
Maaltijdcheques na 6 maand in dienst
Mogelijkheid tot het volgen van vorming


Meer info via e-mail peter.vanhauwaert@de-hoeksteen.be of
tel. 051 43 29 00.

Solliciteer vóór 21 mei 2018.

meer info via
http://www.mariasrustoord.be/page/jobtoolz

 

 

GEZOCHT JOBSTUDENTEN ZORGKUNDIGE-VERPLEEGKUNDIGE

27/03/2018